結左婚兩個幾月了,
好多人問我HONEYMOON去邊
幾時去HONEYMOON,
其實WEDDING前我已PLAN好3月OR 4月先去HONEYMOON LA
因為一月又放左假,2月又新年,那最後我選了3月^^
WEDDING後就一直PLAN去邊好呢
日本老公話要我有左BB再生埋BB先同我去
那其實有想過去土耳奇同韓國的
韓國已經去過,不過果個時候有得睇櫻花
同埋有得比我SHOPPING [購物狂@@]
上次去20KG去52KG返啦HAHA~

另一考慮土耳奇我有點想去睇皇宮
同埋當地的特色地方
拍照拍照拍照HAHA~~~~
但係我老公又好似對韓國有興趣過佢啦

又想過不如把心一橫去我第二好想去的地方---馬爾代夫
熱門HONEYMOON地點
可是我老公話過份HEA
佢又唔係點懂SWIM
而且果度住一晚都唔平WOW~
要住就要住海中屋吧
不過好似幾日都幾萬LU~
所以不去不去了
有機會再去

想來想去都想唔掂
老公比我話事LU
我自己BOOK
BOOK完好耐先話比佢知去邊HAHA~
上個月終於BOOK好了機票同酒店了!!!!!!!!!!!!!!

知道嗎?就是去我最想去的地方
MY DREAM PLACE!!! FRANCE!!!!!!


好HAPPY呀,我只去巴黎啦
唔係太多日假期
我講比我老公聽時佢都有點驚訝
我跟我爸媽說我自由行去巴黎蜜月時
佢地即話去咁遠你搞唔搞得掂KA=.=
I FEEL又OK WOW
因為我BOOK的酒店可是在市中心8區的
去大部份景點,行路都可以去到HAHAAH~~~~


順便講下我BOOK的酒店吧
我去8日,6晚都會住係L'SER HOTEL
我係HOTEL.COM BOOK的啦
過程真的很緊張
因為一早見倒呢間野幾靚,評語都高
所以很想BOOK
我仲睇左幾間,但係都冇呢間咁靚
而且房入面有WIFI,我睇幾間得呢間有
可是看見價錢3千幾蚊一晚冇包早餐
又好似唔係好想BOOK,
之後等呀等,等左一WEEK後再上HOTEL.COM
又死心不息的去看呢間酒店
突然見倒得返兩間房,
但係個價錢係2千幾蚊!!!!!!!!!!!!!!!!仲要送早餐!!!!!!!!!!!!!
超GOOD呀,
即超快拿出我的信用卡BOOK左佢
就咁就BOOK倒了

BOOK完後發現,呢間野除左靚外
佢得52間房之餘,有中文服務員WOW!!!!
仲要原來好多外國名人都住過,
LADY GAGA也有住過呢
突然FEEL自己好好彩
LUCKY!!應該同網上評價一樣都幾好吧
到時去完回來報告報告一下吧


就係咁我地的HONEYMOON就落定了PARIS^^
LATER來個出發文吧HAHAH~~~很高興~~




我的FACEBOOK專頁開了
有興趣可以加我啊^^↓



arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()