close

最近都很少出門,

差不多一星期只有一天是跟朋友出街食飯

其他時間都是在家照顧LUCAS BB

有時一個人係度睇住佢

悶悶地真係想食零食HAHA~

以前我都不愛吃零食的,

怎麼有BB時開始就愛上吃零食麻=.=

所以呢有人幫我看BB一陣時,

我就飛快跑落樓

去759阿信屋掃掃貨啊

P1290366  

來來來,我老公最愛的卡路粟米條

不過佢每次都食原味的

所以我買就買另外兩隻味吧

一隻是CURRY 一隻是醬油蝦

另外這個多士

我大肚是有買過來吃,

阿信屋賣得很平啦

多士很脆的,

跟西湯一起吃都OK呀

WOW~我最仲意買特別版的合味道

這個白色我未吃過呢

是白汁薯仔丫~

個味都幾好食的

當然我食過最好吃的還是PIZZA味吧!

午後之紅茶是我最愛丫!!

每次見倒都會買,

阿信屋賣得特別平

我老公都好仲意飲KA

BIKKLE的乳酸飲品,

好飲,冇平時飲開其他牌子咁甜

8蚊支都OK

不過開左後要一次過飲晒丫

還買了雪櫃除臭劑

之前我都用鮮檸檬的

不過好像都還是不太見效

用這個肉類專用的好像好很多呢

順便也入手了

炆野常用的日本汁料

試用完後呢支個味都幾好

又睇返零食吧

這個MORINAGA出品的朱古力我成日都食的

唔知點解佢中間夾住NUTS一起吃好好食

今次見倒呢個新口味,

薯仔味@@好SPECIAL啊

我還未吃,吃完再在FB GROUP報告一下HAHA~

OH YES KIT KAT冇理由唔識佢

見倒阿信屋返左呢個抹茶味

就即買來吃啦

不會太甜

抹茶味也很香

很不錯丫!!

還有TOHATO

一個紅色其實都係原味來的

只是那個包裝是女兒節的特別包裝

另外呢還有粟米味的

冇原味咁甜得過份啦

其實兩個的包裝都很CUTE

在做特價

所以就買回來啊

還有這個脆雞條

好可惜好咸呢!下次不會買了

食左幾條已經唔想食了

食得多零食就唔好啦,

其實我要開始瘦身了

間唔中食D都OK吧^^~

有興趣大家快去入手吧

759常常轉別的產品啊

優惠也不一樣

 

 

 

FACEBOOK GROUP
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR OTHER BLOG
http://winniejoy.pixnet.net

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()