close

 


我的新鞋子啦~日本牌子,終於有時間post了haha~↓



還有今天收工去行書局


買o左本相簿,好靚呢,都是日本造的~


買完就行多陣同仁仔,阿孫,發發去o左麻酸樂度食野


跟住kenny做完gym都來埋啦~



還有仁仔幫我去sony拿o左我個袋


訂o左差唔多2個月,


終於比我訂倒返來了,


係相機袋啦~放我部愛機450D haha~



tomolo晚上深水涉誠信450D攝影團出發haha~


我是團員= =+好耐冇拿部機去影相了,試埋個新相機袋


hehe~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()