呢個5月尾我真係忙到自己都唔知做咩~
2月尾買樓,到前日5月28日收樓
真係等好耐了~
未結婚,但都好似開始去人生都轉變咁~
可能我未離開過屋企吧~,
我搬屋日子已定,會是6月27日!!!!
時間不多呢,非常忙~

對上一次2月睇樓和即日買樓時,

和現在收樓再上去感覺有點不一樣
說實的,我還未有一種是自已的家的感覺
HAHA~可能現在是吉屋吧~~
收樓日我遲了一點點才到
BEE同佢阿爸阿媽一早就到了~
雖然出現一點小問題
但沒太大影響
看到地上的東西,就知我收樓日非常忙
佢地先拜四角
我完全唔識,不過都有拜~

拜完影下相LAW
看清潔下面,原來游泳池不大HA~
不過環境非常清靜
我很怕嘈的,這沒什麼聲音
空氣也還不錯
我是將會入住金獅花園1期的
不是2期丫,雖然設備沒2期的好,
但安靜,保安都好~,
收樓當日我果座樓下的保安員滿熱情的


好了,之前睇樓到現在交吉
沒了什麼東西後,
門的的位置也較大的~HAHA~
雖然浪費,但我滿喜歡這個位置的~
鞋櫃還未看中~

望入去~其實505尺的單位都還可以
比4百幾尺果D好用好多~
之前睇過417尺,真係行入去都唔想~
超唔舒服的~

影返向門,那邊我會做飯廳的~
我企緊呢度就會做客廳

基本上油油我都不用,
只是需要改少少東西,
整一點點東西就好~
因為業主的老公是做裝修的,
已經同我地全屋油過了~
省了點時間~
只是冷氣會改~

WC位~之前睇樓時我FEEL超級細
但係現在再睇是又好像可以接受
而已我一再要求我買的單位一點沖涼位係要有門的
我超級怕WC位有濕濕的FEEL
現在呢度都合我要求,
不會改動~

而廚房是煩O左好耐的地方
因為第一時間想起個洗衣機點算=.=
沒想過入門口位的位置是不能用普通大眼仔的
SHIT~雪櫃都唔夠位
其實我有點想拆O左對門改摺門的
但目前因為雪櫃我已想到佢的安居之所
就不拆門吧~反正我都喜歡木門

好了,收完樓後,還未完~
搵返傢俬店度尺~
圖就今天做好了~COMFIRM
我造了張床跟衣櫃
我係返大圍造的,那間店叫盈格美,
開O左好多年的了~
那個服務我們的是叫張太
超健談的,而已個人非常好,
我地煩O左佢好多日KA LA
我地JUST改SIZE都改O左3次
佢同我地上去度尺都度O左幾次
仲比O左好多意見我地啦
連裝冷氣部冷氣點放
櫃頂留幾多位放咩都有同我地想過
真係雖然係佢工作,但有HEART好重要
服務真係好好~唔明講到你明又唔會BAD面,仲有價講^^


除O左果兩件,我仲買埋床褥啦~
本身冇打算買太貴的
開頭仲想去IKEA度買
但不合尺寸
後來有D大陸造又不太喜歡
最後還是買外國貨
這個我試完就很舒服了
面的薄床墊可以放去洗衣機度洗都得
最後BEE BEE都決定買~~HAHA~
FIT SIZE放上我張床
同埋仲送左張冷氣"被",原廠送的
那張野都幾好,唔係平價CHEAP CHEAP貨贈品~

買完又唔見一埋錢=.=~

講埋之前去MK
買了3個燈
本身想係大陸買,但看不中
也怕質素唔係太好
最後還是係香港買
路過那間叫旺角燈飾
又係我地搞O左人好耐
但店員都很好服務,講得很詳細,
因為我地都太多唔明的地方~
其中一燈HAHA~很美呢~
超喜歡~其他的留返6月4日裝燈時先公開吧~

今日COMFIRM埋雪櫃洗衣機
非常感謝JULIE的幫忙^^
得到較平的價錢入手
我本身一定要白色的雪櫃的~
最後決定買SAMSUNG呢個NEW!!!!!!!
天藍色太美了~很喜歡~
而新型的可放東西比同類的多
不過如果佢冇呢隻特別色我應該會再想想吧
但係今日訂竟然賣光光冇貨=.=
我照訂~3星期後應該25號會送來我度~HAHA~我等~

另外洗衣機方便,就係我之前講超煩的地方
第一次買,我個位一定要大眼仔~
我去睇時得2部SIZE合適
還有D大陸牌我唔想要~~
我最後都係買惠而浦~
買完仲要比O左300蚊飛頂費=.=
如果唔係都係放唔入~
好彩飛埋頂都係平過自己係出面買=.=""~
呢個17號會送來,18號安裝~


新居的燒錢速度,真係唔係講少,
仲有好多野未買~廳D野都未睇中~
來緊6月4日又安排一埋野做啦
果日約O左冷氣安裝報價,要裝2部冷氣
又約O左打"立"師傅上來報價,
仲有裝燈師傅上來裝吊燈
又有水電煤各位師傅上來開返~
5點仲要去DERMES度做LASER
之後應該再去睇野吧
中途有時間希望去得切BANK做轉名~
其他好多日子都比我排到密密的~
唔夠訓,又多野煩,個人成日都好燥
搞掂真係要HEA返陣就要再開始搞結婚D野吧~
只好加油=.="""
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()