自從收樓後,就超級忙~
四出搵傢俬電器裝修等等
非常感謝家人,朋友跟網友的幫助和關心
每星期我都非常忙,忙到連D3都冇打
訓都唔夠,好似精神極度差~
講返收樓後第一個星期一放假,
一早就非常忙,
辛得BEE BEE屋企人上來幫手拆櫃
前業主死都唔同我地送走個櫃
無奈自己拆吧
拆完櫃,BEE媽要去上班,
得返我,BEE 同BEE爸三個人繼續默默地整其他野
呢個時侯,煤氣公司人員都上來了
同我地開返個煤氣,同教我地用
很快就KO了~

跟住條拍BEE仔清理WC的玻璃垃圾
即變得光光~

之後好快,連裝燈師傅都來了~

終於見倒我的燈,HAHA~
超強調,搬出來我間屋一定要裝水晶燈
終於達成了~會很搭我間房吧~
我間房的家俱,會是白色跟紫色主色的
超喜歡,可以那個頂要遲D補返D油上去
因為前業主的燈比較大,我的燈比較少

之後裝廳燈,呢個是經典作~~
BEE BEE同我都超喜歡的~
十個波波燈,可以自己整理高低的
我還沒有放低D佢,因為要裝修,怕整破麻~
而且呢個係會有唔同的波波,
也可以唔全開都得
也附有搖控,點開都得~
很多朋友也說很喜歡我這個~
後來裝修公司同一時間上來了~
也說呢個很SPECIAL,美~

好跟住就係我一直好想要的田園燈~
呢個是放飯廳的
不知為什麼影出來比較黃,真身沒那麼黃麻
我很喜歡他的細節,
都比較精細~

本身想係大陸買回來裝的,
但是看極都沒喜歡
還是香港算了~反正價錢都不算很貴~

跟住裝完燈很快的,就到冷氣師傅上來了
不過這個師傅是上來報價的~
我們最後都是裝2部窗口機算了
裝分體超貴啦~只是安裝都要4千=.=""
未計冷氣~好彩識人訂=.=""

而裝修師傅那邊,本身我是想油木地的
但現在改為起晒佢~
全屋改磚~也要重整地腳線,
仲要整窗台,加上我要他們16號前就要整好
因17開始有野送了
得返好少時間比佢地整地,
所以很快也下訂了,
昨天開始開工呢~
那邊又花了萬八~還好不算很貴~

細節未講晒,我就超急的要先走
叫BEE講埋佢
因為我果日要上DERMES做LASER
前2次都係做CPS,
今次做LASER,果然冇之前咁痛,
角質死皮層已經冇咩了,皮膚開始白滑HAHA~
LIP就更加沒什麼的,
現在UNDERARM都只差30%就完成

非常HAPPY~
做到6點10分我先離開再同BEE係MK會合

因為裝修很趕即去睇埋地磚
很快就選好了
買了那個52元一片跟68元一片的樣子

忙完一整天,到7點終於可以吃東西了,
去了麵一吃拉麵
好味道,已經超倦又餓了~
不過還未完的>.<

食完又去了睇傢俱
努力努力再努力

看中了一張SOFA
太太太太正了~去過咁多間最正呢張
坐了我不想起來,腰骨也很舒服
其實看中兩張的,一張是BEE坐得會超舒服
一張是這張我坐會超舒服
最後BEE BEE選了我腰骨很舒服的這張~
很開心HAHA~~~

當然我不是要米色,
我喜歡比較SPECIAL的東西,
不喜歡跟人一樣\
選了粉紅色HAHAH~
強吧~和那個天藍色的雪櫃成對比HAHA~
開頭都想緊買唔買,
但本身4千幾有不錯的折扣
就買下了~

同時還看中了一桌4座~
很難看中呢,
行了很多都看不中
看見這個一桌4座還在做特價
就買下了~
很夾我的飯廳啦HAHA~
放在雪櫃旁也很夾~
很CAFE~

CHAIR的花紋我都喜歡
也很好坐的

搞掂~可以回家休息了,
倦死我了,第二天我還要一早起身開會
大後天也是一早起身做轉名手續還有入紙申請裝修
真死人~~~

現在都七七八八了
11號去睇廳的櫃,還是看不到合眼的,6點去試裙掛
16號換地跟窗台工程完工,要放好所有17號要裝的東西入屋
17號送洗衣機來,屋企人幫我裝架換LOCK
18號裝洗衣機,冷氣,6點去試婚紗和同朋友食飯
25-28放大假
25號裝床,衣櫃,送桌子SOFA來,東西也開始要搬定入去
26號整埋所有野,搬晒所有野入去
27號正式入伙,撞正5年一次大停電,5點後入伙就是了
28號去海洋公園,去完先返去慢慢整理東西
暫時都有排忙了,有時還得上去整其他野啦~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()