之前有睇過我舊相的人都應該知
我新居果個開門比樓下入來的電話
真係樣衰都冇朋友,又黃又黑
想完又想,佢入牆又好似冇得拆出來


之後我決定去買左支模型油返來噴
太方便了吧,現在都很好,再加上我貼貼貼
又是熱溶膠貼飾品上去,現在順眼很多吧~


貼牆位我都封了膠紙,
也用了買袋時盒外的CHANEL絲帶加工
加上小花係頂,
喜歡嗎?超快完成
其實門口的門鈴我都噴了
只是簡單的貼了棵樓沒影相而已
HAHA~還好朋友上來都沒按錯門鈴^^
→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→
另外~我床那空空白白的位
終於有時間貼花了~
可是....問題出現了~
就是轉移紙不見了=.=
最後我決定,用手貼
超難~一直死貼住我手
貼那花紋叫埋BEE來幫手先搞得掂
真HELP,還好都搞得掂


完成了^^~ 簡簡單單的~

arrow
arrow
    文章標籤
    chanel 新居 模型
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()