TALIKA LIGHT DUO 抗皺美白淡斑器
我結婚前夕的美容投資
終於都打呢篇呢,
可以話有血有淚
因為呢篇我沒有起過犒,
但不幸的是之前我已經打好了,
快結尾時.......跳返出主頁......
就咁咩都冇晒了...
只好再打過啦~


開始記起是什麼東東?!
冇見過不要緊,見過的可以重溫我的開箱介紹文啊~


OKOK睇完重溫了嗎
要開始講分享了
因為我呢個個月真係好忙好忙好忙
結婚前夕呢幾個月皮膚反而係麻麻地呢
可能太倦了~


先看看用後效果吧~
我已非常盡力光線唔好差咁多咁影了~
我無論黃燈OR綠燈都有做足的
上邊那個是十月影的
右邊的是11月尾影的
可以看見右上角的疤已不太明顯了
那是有點驚喜的
而所有朋友都知我係天生有斑的
見倒有D斑係變得淺色了一點點啊~

另外呢張上面係11月尾影的
下面的係結婚前影了~
最明顯是毛孔變細了^^
斑的數量也變小了~
但有些比較深色的雖然都仲係度
但其實只要有一點點淺了我都很高興了~
只好再努力點啊~
而且我停用了一排導入導出機
只照燈!
竟然MASK我可以一星期用一次就夠?!
太利害了吧HAHA~

說明書都有講要日日都努力去照燈
而且效果因人而異
值不值得買,自己去想啊HAHA~
我就買了^^~



最快的短更新?↓

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()