來了來了,又係一年一度澳門遊
初四去啦~
今年六人行啊!!熱鬧熱鬧~


我地下午去到例牌都係賭下錢咁LA
今年去了MGM,威尼斯人,銀河啦~
不過MGM係WIN WIN的= =+~
可能我穿得很紅吧HAHAHAHAHA

其實每年去澳門咩景點呀果D都睇過晒
最好就係搵好野食LA!!!
上年推介係君悅的滿彩堂!!
超美味啊
[爬文: http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/540118/category/MY+LOVE+PINIC ]

今年食SPECIAL D,葡國菜^^~

今次介紹的就係呢間!!!
位於西灣民國大馬路4K號地下的亞利咖啞屋


Ali Curry House,
唔好以為佢真係食咖哩,
佢係食葡國菜KA!!!仲要唔貴丫~
不過去之前請提早預約啊

電話係(852) 28555865,
唔BOOK就冇位啊~


我BOOKING係坐外面的~
可以見倒夜景啊~
我雖然沒帶腳架
BUT都叫做影倒既=.=""~


環境都唔錯吧^^~

睇返呢餐,
其實佢像舊式餐廳咁既FEEL 啦


餐牌很多啊
入面排得超密密麻麻啊


沒有華麗的餐牌,但有超多菜式
看見價錢也很化算啊~~


大家都不停看看看,
太多都唔知叫咩好TIM
一人叫一個吧HAHA~~~~~


點好餐啊~不過因為我地坐出面
有海風,其實都幾冷丫
但餐廳好貼心的,
有暖風機啦~~~~不錯不錯


等等下唔使好耐就有野食了!!!
餐包,不像平時的吧~


睇下阿孫食得幾開心^^

之前我的紅茶都來了
沒有很求奇啊
突然想起上次半島酒店HIGH TEA時
又係成堆茶具啊~


另外佢地仲叫左雞尾酒
味道佢地都話OK!


睇佢地飲得咁開心就知LA
HAHAHAHAHA~


仲叫左酥皮龍蝦湯~

個酥皮真係冇得衰,好正
食完都唔會好滯


咖喱雞飯 YUMMY YUMMY
超香的


馬介休炒飯

呢個係成晚我認為最唔好食的,
龍利柳伴薯條
太多Salt了
我不喜歡

跟住呢個真係超超超級好食呀
葡國海鮮泡飯


看,很多料的
蝦,"尢"魚,青口.....


仲有飯,混合一起
我超愛呢個湯汁啦
美味


跟住呢個豬扒焗飯都好有水準丫

炒飯底好香啊

仲有呢個都好好味
可樂鴨丫!!!!!!!!!!!!!


好多汁啊,
可樂整的汁,不會有很重的可樂味
也不會很甜


其實我地仲有點鮮果沙津
都幾好食,幾新鮮既,
同埋應該沒浸過糖水的
都幾好


其實我地果晚順便同發發慶祝生日啦
佢是情人節生日的,
我地就早一日同佢慶祝啦HAHA
我還送了禮物給他啊
HAPPY BIRTHDAY^^


加埋我地三人合照
FRIENDSHIP FOREVER啊


仲有大家都大合照= =+~ HAPPY

埋單都唔係好貴,都係9百幾蚊
有興趣可以去試下啊~
係MGM坐的士去都係幾十蚊就到了
食完我地都係坐的士出來
去返官也街落車
買埋手信就走了


最佳轉車點就係銀河了
HAHA~~~~~~賭就不用呢
呢間野真係冇咩野好玩


等車去坐金光返HK
最後再影一張^^完成今年澳門六人行程~





我的FACEBOOK專頁開了
有興趣可以加我啊^^↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()