人地話女人錢易賺

計我話BB錢仲易賺呀

很輕易的每星期除了尿片奶粉外

還有很多東西要補給啦

當然看見美物,

也會入手啦

老公一直說我不要買一堆衫回來丫

BB大得很快,很快穿不下啦

要買就買有用的

那我就買了啊,LET GO TO LOOK!!!

一大袋一回家,第一件事就比我可愛的LUCAS過目一下啦

佢見倒都伸舌頭,笑咪咪呢^^

一次過拿出來

一眼看下去,麵包控嗎?

還買了CHU CHU的洗奶瓶液補充裝

我用了快2個月還有4份1就用完啦

都不算用很快吧~

我個人認為都幾好用啊

其實我個人係RILAKKUMA的FANS

可惜RILAKKUMA的BB精品唔算多又唔齊丫

我的BB是男仔麻,

所以呢我就買麵包超人啦

之前我已買了床鈴啦

喜歡麵包超人又想買給你的BB的話可以看看

http://winniejoy.pixnet.net/blog/post/55338705

到今次我買了麵包超人什麼BB精品呢

主力是FOR BB車的啊

先是BB車雨衣一件HAHA~

SIZE FOR 大部份SIZE的BB車

當然大車的話就未必OK了

很SHARP,好美丫~

還附有袋子裝好

車子旁邊都會有公仔啦

沒有膠味,摸上手也很舒服

滑滑的

一分錢一分貨吧

另外還有這套,

好像跟雨衣一SET的樣子啊

也是用在BB車上的

就是之前我試過帶BB去街

點知佢嘔奶=.=

整倒度車小小啦

但本身我部COMBI又冇另外的坐墊

所以只能抹啊

現在有這個應該會好一點吧

打開來看好漂亮啊

還附有車前面那個捲捲手位

一整套的

反轉後面還有個位可以放冷暖包啊

很貼心呢

還有還有,

這個我打算夾奶咀的啊

我的LUCAS常常又要食奶咀,

又要吐出來

吐出來又即哭吵要食奶咀=.=

有左佢就唔使搵佢個奶咀

唔怕佢又唔知吐左去邊啦

當然,成車都用麵包超人

掛勾也不能錯過啦

很可愛

不知受力度可以去到邊呢

我最需要都係用佢掛BB袋吧

車車的睇完

看別的

見倒有這個奶粉袋就買下了

一包有25個啊

我成日怕出街唔知帶幾多格奶粉出街啦

我的奶粉格又只得兩格WOW

一陣出得耐又唔夠奶飲就大件事了

有了佢就可以帶多兩包奶粉做後備啦

仲有指甲銼

同BB剪指真係對我來說係一大考驗丫

不敢剪太貼

那就只好用BB銼吧

不怕我錯手指倒佢啊

好了,話說我用開TT的奶樽的

但係我仔飲奶咬得很大力啦

常常漏出來啊

又浪費又整到濕晒咁

那我就試試一直想用

同事朋友也推薦我用的CHU CHU奶瓶吧

超美啊

我買了240ML的SIZE X2

另一個呢很女生吧

不過沒差啦,我超喜歡

反正佢有奶就會照飲吧

完全滿足我這個媽媽愛美的慾望丫

打開了時我還看了一下說明

另外買定了防蚊噴霧

佢大個D先用的

方便我帶佢返我娘家用啦

我娘家度D蚊好毒的啊

同埋呢自己照顧左佢咁多日

發現真的紗巾奶巾都用得很快

下雨天陰洗了後乾唔切

一日又要用很多條

那就再買多5條吧

仲有BB冇厚包巾啊

那我就再買一條吧

好可愛的MICKY 包巾啊

另外我還去了MOTHER CARE度

買多左幾條口水巾

綿花棒

仲有耳探熱機啦

怕佢打完針會發燒啊

 

就這樣又一堆

BB錢不是比女人錢易賺嗎

HAHA~

 

FACEBOOK GROUP
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR OTHER BLOG
http://winniejoy.pixnet.net

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()