close
今次的照片是bee bee陪我去拍的,
 謝謝你跟我行公園呢~~



係我現在準備供樓的曰子,

我真係唔想周圍去玩
 錢也不想用太多
 我個人好唔仲意嘈既地方,
 一般人仲意放假去唱k飲酒睇戲,
我都沒太大興趣
 多數都想食下野,
hea 下就feel relax





在要節省錢的時期,
 我就重回我最仲意的娛樂
 就是拍照
 當然不是以前做job比人影,
 而是我拿住我的"女友一號"
周圍影
 而我最愛的model
當然就係我d blythe囡囡同rilakkuma 啦

 其實要省錢又不想去老遠
 去自己近的地方,
也可以有好提才麻

我最愛就是去公園,不用錢,又清靜!




今次我去了沙田市鎮公園,
 帶了一個model~ my hollowood blythe

沙田有城門河,



但又有花同草地
很適合帶"model"影相

 自己又可以慢慢行發掘美麗的位置
 很久沒休閒的去拍照了
 好像還沒有嚴重生疏吧,



 等新居入伙後,
跟準備完結婚的事就周圍去拍吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()