DAY2~又係一個很好的早上,
只是有點COLD啊
但是我一早就出發了==+
正好我在打這篇時
有人有看走過浮華大地嗎?
剛好昨天就係講我正想POST的地方
LA VALLEE VILLAGE CHIC OUTLET
天生購物狂的你,不要錯過啊
MUST GOGOGOGOGO~

地址是

3 cours de la garonne ,
77700serris France
順便POST埋網址比大家參考啊
http://lavalleevillage.com

唔知有冇你地想買的品牌呢

 

好了一天的開始
當然由早餐講起
我地酒店送了早餐比我地
當然PARIS好像吃早餐都是簡簡單單的


但酒店的餐廳環境都很好^^
大家都靜靜的享受早餐

早餐呢就是包包麻=.=
牛角包可是超級美味的

還附有果JAM,芝士跟牛油
你可以自己查咩都得

我就在想會不會太多麻
唔通係一個包用一樣=.=

還有奶酪和生果

橙汁可是每天都有的
呢度D人好像很愛橙汁的樣子
而已呢度的橙汁係不會加水和糖
原汁原味啦~
另外還送多一杯飲品的
我多數都是點紅茶

看,不算非常多人呢

食完早餐LET"S GO !!!
天氣完全不認為有暖的FEEL
全身都包很多保暖衣物啊


出發行返去香榭麗舍大道等我FRIEND
等的時侯我四圍拍啊

周圍都可以見倒好多雀仔=.=

完全不怕人啦
等到我FRIEND後就出發了
因為懶行,所以還是去坐地鐵吧
地鐵站都比較舊啊
我沒記錯坐到去CONCORDE落車啦

行的中途發現郵箱
可以都記不到回HK的
只供寄當地啦=.=

一齊行呀行呀行~

附近有間叫cityrama,
一早上網訂票就可以了!
一人€22~都ok 抵吧!

出發前記得自己BOOK了幾點的車啊
不然錯過了就大件事啦~


其實你去到會見倒D車停晒係度啦
唔好上錯車啊
佢地OFFICE有人識講基本的英文的
唔識可以問
其實你去拿車票時
佢都會解釋得好清楚啊

上車出發!!!好快啦,1個鐘內就到
可以叫呢度係郊區

正門出現了,要到了!!!

順帶一提
呢度賣的都是大品牌……
longcamp、celine、coach、burberry、
armani、IT Dupont、ugg...
有興趣可以上返佢網睇
http://www.lavalleevillage.com/en/brands/brands

我出發前都有睇啊,做足功課
落車位會見倒呢度

旁邊就見倒客戶中心了
記得!!!入去呀~~~~~


入去拿一張地圖吧
除了地圖外,不簡單啊

拿出你的戶照
可以拿到了3張VIP COUPONS啊XXXXD

呢三張即日用的
入面D野其實都已經好平,
當你買唔夠退稅的價錢
也可以用佢啊
但你買夠有得退稅的價錢以上
一樣都可以用
可以叫做折上折啊

一出客戶中心,
即開始一間一間入去行
佢唔算非常大,
同我上次去曰本御殿場差唔多,
只係d 牌子勁d,我行得唔算耐,
因我target唔係衫,
但走先發現內衣果d好抵,
我冇行到,好可惜呀><


人不太多,行得好舒服啦~

想吃出名的花型雪糕呢度一樣有得食


AMORINO的甜品好好食啊
我係呢度冇買,
DAY4的時侯我就吃了HAHA~

另外去了星巴克
BEE仔幫人買了杯子
我偷偷地影了佢地的橙汁機
好FRESH啊

之後又是行呀行呀行呀
行到最遠會見倒有廣場啊


不過呢度I FEEL麻麻地

只是食店比較吸引

最遠遠的還有一個超小的旋轉"木馬"
現代化版HAHAHA~

跟住我懶行了就去了吃一點東西


等食啦,其實餐牌上有好多都唔識睇
點最簡單的就好

最估唔到係ICE TEA
原來係咁樣比我=.=
咁就幾十蚊=.=

例牌都係包包

雖然簡單,但美味
沒有香港食的很滯的FEEL
也沒有水水的

呢個食完都唔知係咩
但真係超好食
有點在吃芝士年糕粒咁
但比年糕更好吃啊

食完就差唔多時間又要走了
因為BOOK左走的車票是四點幾呢
真係唔夠喉啦
只好高速去買晒之前睇中D野先
跟住就去返客戶服務中心同MY FRIEND集合

大家都分享戰利品,
我老公都買倒野,
係fred perry買了一件衫同頸巾,
加埋都係about 二千hkd好抵丫!!
正價只係件衫都三千hkd了!!
而我買了longchamp的皮袋,

本身想買限定的,但呢個價錢太吸引了
一轉頭再去了coach買了一個袋同一個銀包!

要看更多戰利品已發文在
http://winniejoy.pixnet.net/blog/post/53053164
返去時大家專登早一個站落,
因為……心血來潮想去蒙田大道chanel!
果間分店服務都ok!
而且跟昨天去的老店多一些款~
suzan就買了一個袋,
我就再買了兩對耳環啦!

買完去食野啦!
呢晚去的又是在香榭麗舍大道的PIZZA PINO

其實如果想花小一點錢在吃東西方面的話
可以選CAFE,
RESTAURANT的多數比較貴啊


入面非常非常的繁忙啊

其實我幾想坐WINDOW位的
不過人太多算吧

當然我對酒和汽水都冇興趣
都係飲返水吧

呢度也有芝士粉

我點了三文魚飯呢
都幾JUICY

MY FRIEND點了PIZZA
最CRAZY係我見店入面的人
多數係一個人食一個的=.=\
太可怕的食量了吧

食完又很快的各自返酒店了
返到酒店我還叫了熱水送來房間
竟然地又拿了包比我地=.=
太好服務了吧

整埋D野就超快去ZZZZZZZ了
因為第三天的行程超趕啦!!!
就是去凡爾賽宮啊
超級期待啊~

DAY 2 END





每天更新
有興趣可以加我啊^^↓




 

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()