close

有時間去打長篇了^^~

愈拍得多相就愈遲可以打BLOG呢

現在開始快要放產假了

最近都可以打BLOG打快一點^^~

先來這篇HOLIDAY 篇吧~

HOLIDAY做咩好?當然就係同FD去行街街同HIGH TEA LA

之前同朋友一齊去了銅鑼灣HYSAN 度HIGH TEA

本身是想去文華酒店的啊

可惜太遲BOOK,FULL BOOKING 了,

那就隨意去吧~

去了 HYSAN的AMARONIS

呢間同九龍塘都是同一間來的啊

而且呢段時間剛好係X"MAS

店入面都很有X"MAS氣氛呢

門面也很美~

 

 

 

 

我同發發最先到啊

EMMA小姐遲到啦

所以我地就先叫一個冷盤來吃吧

吃之前當然有送上一盤麵包啦

不過不是熱的>.<

但我還是喜歡吃白色薄薄的那片

之前我在KOWLOON TONG店吃的的蜜瓜火腿

NOW HAYSAN SPECIAL是啤梨火腿呢

味道很不錯,

我比較愛HYSAN SPECAIL多過原本版本呢

EMMA來埋我地就點TEA SET了,

剛好TEA TIME START

我地點了一個兩人餐加一個一人SET呢

COME ON

今次拍照用MY NEW CAM GF6拍的

很吸引吧HAHA~

其實我只吃了其中幾件,

佢賣相是OK的

不過吃下去滿一般的

沒什麼驚喜

甜點方面,其實我是一點失望的

不過又未到不能入口

只是以價錢來說,

我在家SET的TEA

應該會比較好吃

HAHA

這個芝士餅甜點來說應該是這個最好吃了

 

最愛的還是這個,

超級大愛!

因晚飯TIME我必點這個

肉丸超JUICY啊

味道不會很酸,

但是有種剛剛好的FEEL

總之就好吃

吃完TEA後,我地照係HYSAN行街啦

不過我又好像沒什麼東西想買,

反而發發就去了PANDORA有收獲啦

唔知係咪唔太滿足的關係

我都轉戰了去左haagen dazs食雪糕

肥死了~

 

 

這杯絕對不好飲

我呢就當然點了我最愛的心太軟啦

我真的是一個不會戒口的大肚婆

我一路食,LUCAS BB一路在我的肚子轉來轉去,

好像滿開心的,

可能佢同媽媽口味一樣吧

這次真的太飽了

坐一坐我即刻就要周圍行街消化一下

也跑去了SOGO啦,

不過也是什麼也買不到

呢個時候EMMA話倦得滯要返屋企WOW,

那我只好同發發繼續吧

跑去世貿了

發現可愛的X"MAS 裝飾

令我地兩條友都沖去影相啦

影完出面可以上去入面影啊

很童話的~

HAHA~我抱住大肚去影呢

實話,我大肚後已經很少拍照了

兔子兔子!

 

 

粉色馬啊~好可愛

 

還有蘑菇啦~很高的~

小小的我不能拍啊

我的肚子頂住不能彎倒身

拍完其實都差不多我老公也收工

於時我地就落返旺角找我老公,

順便叫埋阿孫收工食飯

四條友走左去瓊華中心間茶木食啦

每次去都要等位啦

但今次算很快了,等左一陣而已

店入面的STYLE很自然的,

我幾仲意KA

而且餐牌我也很喜歡的

合照只有我自己對不到焦>.<

水果茶我大愛

 

 

 

這個牛肉便當我認為比雞扒美味

 

 

那天好像全日都在吃吃吃吃吃....

到我回到家已經好想ZZZZZZ了~

不過放假這樣的活動也不錯啊

THE END

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

另外呢今天是聖誕節

MERRY X"MAS呀 ALL MY FRIEND

AND NETWORK FRIEND

 

 

FACEBOOK GROUP
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR OTHER BLOG
http://winniejoy.pixnet.net
http://winniejoyblog.blogspot.hk/

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()