DSC02839
before photo


明日收工同gorretti收工一齊去做gym


haha~ so good~幾個月冇做了~


仲有得焗桑拿~


未試過係TF GYM做~now join o左一年plan


要好好享受一下haha~等我明日做完睇下有咩唔同先~


最緊要睇埋邊日有舞跳~


_____________________________________________


突然在想~我一向以自我為中心~but又唔係自大


只係我每做一件事,我想做就會做,不會理會別人的目光


反正我就是我~


其實我性格自問都算ok既~只係有時會燥一點


工作上也唔仲意比人落後


我喜歡做promoter,時間好,搵倒錢,又可以不停比我講野~


跑數有壓力,但我也喜歡~因為可以令時間過得快o的~


做現在的full time工作~我平時要求是到數就算


現在每個月都要求自己一定要爆數~


一來會多錢比我花,二來滿足我自己的要求~


我很貪心的,要做一定要做到爆數,不論有冇人幫我


都一定要~這是對自己的要求


人工方面~這份工可以的話我應該都會KEEP住做


只是這一份都足夠我花了,雖然不穩定,


但都KEEP住大約可以搵倒萬2~2萬吧~


卡數我都找光光,下年開始可以儲錢了


做PT時間少了,次數少了,可以把PT變為我的興趣


不用不停接JOB去賺外快了~


反正PT MODEL都不是一個長遠的職業~


間中做就好了


收到公司的一個MAIL,叫我去試鏡


是一個馬會的一天MODEL JOB


要穿行政LOOK LA~是幫忙公開宣傳活動


是Risimi Media Solution公司招募的


只有400元~超少~間公司好似好熟,BUT我又記不起~


不過應該我就不會去了~給我推了~


一來果日係星期六我FULL TIME果邊不能請假


二來我的頭髮現在太淺色,自問不太適合


三來人工少,我返FULL TIME果邊好過~


HA~反正我的志不在那


有時間留係鋪頭跑數好過~


今個月的TARGET未出~我估我多數又要350機先爆倒數吧~


減我TARGET就好了~


應該22號都要去影外景


還好是夜影來~時間非常好


改了二次期,應該果日要影吧~我真的太忙了


同埋25,26號我應該會去澳門


都係暫定啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()