close

昨晚去完食飯..如常地回家

 

點幾鐘醫院打來我家

 

話我阿婆病情突然轉壞已經就快唔得

 

咁我屋企人就全部準備出去

 

好快第二個電話醫院又打來叫快o的

 

前後都係一兩個字

 

跟住就飛的去醫院..

 

點知都係送唔倒佢最後一程

 

全部人都哭了~

 

哭了一晚,連我弟都哭埋..

 

阿媽就更加哭到第二日都仲哭倒

 

我就更加唔使講,想起就又想哭~

 

始終都係由細照顧到我大丫~

 

連最後一程都送唔倒

 

去到佢已經離開呢個世界了~...

 

哭住呆企o左條屍旁邊個幾鐘

 

真係深深體會親人離開的痛...

 

跟住就係開始處理身後事..

 

應該新年前會處理好吧..

 

希望我阿婆係另一世界會更快樂la~..

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()