close


今日去上O的貨去格仔櫃


賣下野LAW~ 盒子都是人手造的~[我造]HAHA~


每樣都只有一個,不會重覆


試賣啦,未知果度好唔好賣,


我果度係信和2樓的105號SHOP~,細細間好日本黑黑地果間啦


大家得閒去LOOK下好WOW~


UM>....遲點還要放入名信片~又是每張都只有一張的~


昨晚還造多了兩個盒子,記得影一個,只影了一個~


貼到我傻丫,太多小石子了~



還有一些東西,我都很喜歡的~,我定價都不貴吧


都是試驗中



補妝用的小化妝掃我之前都用過,都OK~


不過我只入了5套來試賣啦~


唔知會唔會定價太平,我定O左35元



還有睫毛~有娃娃系和自然系的,各20盒~


還SET O左45蚊一盒買2盒送多一對


HAHA~



好多野想賣,BUT未知入咩好~


IF盒子好賣的話我也會很傷腦筋


因為人手造,我每日都只能造到1~3個而已=.="


能力有限呢HAHA~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()