close

呢排心情都好唔穩定~


昨天又同仁仔談過,今日又同我表哥講過


唉~~又係各人有各人的苦~


我本身個人成日都唔知自己想點


返工~公司要我跑數~


就算點都好,我都要求自己一定要夠數


當然爆數係目標~


but當發現做埋做埋好多野都冇咩結果既


就會不斷去搵壓力比自己~


嚴重時發夢都夢倒自己返工o的野~


一想再想又想~成日都自己係度想埋o的無謂野~


返呢份工,我想令我壓力少o的既時候,


應該係返落shop的時候吧~


起碼對住shop o的人,心情都好好多~


最少都有人關心下我丫~


呢兩日連胃口都冇~


想野想到哭又哭過了~


我真係好耐冇為返工而哭law~


點都好啦,我會聽人講了~


專心跑數就好~


有咩事,都總會有人聽我訴苦啦~


反正還好我o的性格就係過o左幾日就冇事~


只係呢排特別多事non-stop咁來而已~


講完就算了~明天要開會~專心跑返好條數吧~


盡力而為吧~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()