好耐冇咩點打日記了~


最近都好少捲頭髮~


成日都直直的頭髮啦~因為我懶~


今日都簽O左約了~


繼續做CANON 啦~唔~跑數~


想放大假,不過9月又唔放得LAW~浪費了呢


因為Q1我應該好快到數了~


不過算了,當搵定旅費吧~


還有我跟仁仔的存錢大計~不知不覺都有幾萬蚊


由2月開始存,都算快吧~不太辛苦~



BUY O左返工既衫~公司制度問題,


SO要穿T-SHIRT 長褲返工~


不過我都不忘扮靚HAHA~~~



還買了一對SHOES~,好軟呢~


入面仲要有暗高跟的~



另外還買了美味的食物


仲有發發送我的暴力熊爪可愛版HAHA~


arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()