close


一連7日的電腦節終於過去


做到我死咁滯



每一日都好早要返工,收工差唔多日日都夜收



商場都關門啦,


不過唔止我地,同場好多shop都未收


大家都忙於埋數點貨等等..



每日都係差唔多好多人~


都唔明點解o的人咁仲意同人迫



收工又有同同事去松記食糖水


花生糊好難食



到last 果日收工9點幾十點幫手收返o的貨


大家都一起幫忙


收拾完成班人就去o左九江街萬發度食飯


辛苦o左咁多日終於完了



第二日我依然要一早起身



返寫字樓開會


真係倦到我企係度都想休克咁~


對自己好o的


晚上收工同發發孫孫去o左尖咀


去o左isquare 度行


好大啦果度


but去到時o的shop都關晒門了


不過照上去上面食米pizza



非常的美味啦~


米pizza係我最愛


食完就回家啦~



之後today is my holiday


我訓到不醒人示,但都係周身痛


仲好眼訓啦~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()