close


我近視又深了~之前買了新的眼鏡
裝了鏡片之後,我已用最薄了
都係有o的重啦haha
帶上後更加似笨蛋
不過都係方便我唔化妝時用來遮黑眼圈啦haha



另外昨日買了biore的eye & lip的落妝用品
真係好用仲要勁平!!
用少少按一按係眼幾秒就可以溶晒我o的防水眼妝
強呀!!仲要用完唔會乾,好滑
唔會好似skII果支咁!good~



同埋仲買埋新的代餐,今次轉orbis的
今日try o左個梅子魚湯粉絲
都幾好味wow,明日try埋個咖喱云吞先
真係要快o的slim返o的輕返o的
夏天真係要輕盈一點
美容都好重要
代餐每個都有1000骨膠原成粉
每天起身我都會drink膠原粉開豆奶or milk 啦
呢幾日都努力做mask,日日都最少1.5L水
真係好返少少
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()