好耐冇打日記~好耐冇改版,
改版真係好倦~我有o的唔記得點改~
今次改得ok嗎?清清地~
因為我懶得開新blog來打wedding o的野
所以用返自己個blog改來打haha~
好似打wedding blog都幾有意思~
我係今日holiday留係屋企先得閒整啦~
我會乖乖地打少o的機
更新啦~~~~~
一次過打返之前關於求婚果o的日記
又終於公開我wedding day~and
book 酒席and影相
只是我估我到下年先會知我wedding之前幾多號
會擺盤菜~預計唔倒幾多圍同日子

呢排我都又病到死~又忙到死
真係得返4分1條命~
bee bee今日送o左部htc 比我haha~
啜啜~

美美的粉紅色~~功能快過我之前部iphone
thx thx丫~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()