阿bee 一早就遲到,明明約o左人地2點睇場麻
我雖然一路都話超仲意呢度
但係其實一次都未去過

一入去就好仲意~好grand~
[may be影得唔多好,因好求其影的]
超仲意吊燈同超高樓底
bee bee都好滿意la
我地係上面talk細節~
講o左好耐呢,講完就周圍行周圍睇

呢度仲有埋中式區~

我地仲join埋個plan
到時會有琴師同我地彈琴

拍照用的蛋糕~


佢比o左張member card比我~
去食野好似記得o左有6定7折

最後5點幾走得~comfirm my booking~
比一訂啦~下個月比二訂~
突然超happy~估唔到最後都可以係
大舞台度wedding~佢遲一日打比我就冇了~
真感恩~最happy就係聽倒bee bee話貴o的
都係值得的~
之後去食o的野,就入屯門,
去eva baby家食飯吹水haha~~~

*ps~呢個場我真係n個月前留晒電話
爭返來ka~咁早都爭唔倒我本身想wedding果日
好變態家下o的人2013年真係好多人爭場
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()