不能不提我之前買果部ion機
我做o左4次度~之前feel冇咩野,做o左係滑o的~
平時我係用佢支triple white lotion做導出and
導入時再查埋佢支white lady~
今日我同阿爸同bee去西貢行完山,
出o左好多汗,feel好dirty咁
返到屋企就做我第5次導入導出了~
平時冇咩野,今次一做導出~做完一睇
咩事呀!!!!!!!!張mask超黃,又灰~~好dirty呀~~~~~
心入面即時feel部機真係太強了~
跟住沖完涼再做導入,因為我今日曬來好乾
咁我就好手多,加重料~用triple white lotion整到mask好濕,
查o左神仙水上全面!!!!再加white lady,先放片mask上面做機
做完之後~oh~~~~超爽~個面勁保濕,真係冇得頂
好似急救完咁~~下次都再落神仙水做導入先= =+~~~
突然好讚嘆自己買了件好東西~,唔使冇用既放埋一邊= =+
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()