close
今日我請病假,睇醫生
醫生過我急性胃炎+過輕
由昨晚開始到現在已經嘔O左超過三十次
仲要早上開始就瀉O左六七次
好辛苦,腳都軟
食藥訓又痛醒,一醒就沖去嘔
之後就瀉~救命呀~
仲有好多藥,個胃食O左都仲痛~
醫生話我要戒口3日~
我今年最後的未婚情人節就咁就灰爆~
冇得食好野= =其實有味的都唔食得咁滯=.=
訓唔倒就打返日記吧~
上WEEK的還沒打~
上WEEK放假去O左EVA HOME度~
買野打邊爐
HAHA~BEE隻係度整野
入得廚房WOWHAHA~



係佢整野既同時,我就開始整的人生的第一個花球了~
文威幫我搵野插得好好呢~THX~
要換晒做鐵線LA~,如果唔係會好粗



OK所有野都要換,D葉都要一片片加鐵線
我用鐵線整好,再用熱溶膠貼好~
再包膠紙,MUST唔比佢扔~



BEE洗完野就出來幫我手~
當然係度玩野多啦= =
貼我貼紙@@



呢個係半制品,我仲要買LACE包底
BUT媽咪話好仲意~
我加O左閃波波同小珍珠
到我WEDDING果日就會拿住佢了HAHA~
當然還要整多個LA~
其實唔算好難整,我用O左3個鐘度
已整到咁LAW~I FEEL
其實平時整來送比人都OK WOW
當然係男仔整比女仔啦
記得有一年的情人節
BEE都自制金沙花比我~
仲可以補充的~我超開心KA~



整到咁上下,開始人齊打邊爐啦~
好味道,食到好飽飽~



來個大合照= =+

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()