昨晚收工同同事EMMA小姐去整指甲HAHA~
佢終於都有返指甲了,
好明顯星星誇張D既係我的手= =+
超LOVE星星丫~
今次整得都幾滿意,
其實本身我係陪佢去整的,
只是最後我都係忍唔住一齊整埋,HAHA~
BEE BEE今日見倒都話靚呢~

今日放假比較得閒,
見呢排樓市又升得勁,
即飛快地再去睇樓~
我地的大計又可以提早了
可能唔使八月就會搬
希望一齊順順利利啦

今次路過中原,有人理我地
就走去睇LAW,先睇O左希爾頓
FEEL 超BAD~~
唔好用,又舊~
即刻唔使想~
本身想睇金獅花園2期
點知要申請先有得睇
突然想睇埋河畔
佢又有得睇WOW,一次過睇O左3個唔同的單位
果度幾靜,我超唔仲意嘈
個境BEE BEE好仲意佢個河境
不過就要向西北果D先可以有河境
真係仲意凍都唔怕了= =
反正唔會凍過我屋企
不過果度裝修就要改裝下間屋,
如果唔係個廳未係好完美
佢D兩房其實都幾好用,四四方方
我地都好滿意~
而且價錢2百萬倒合理~
樓下已經有時萬寧,華潤,食野果D地方
都好方便~
最重要係都有車去MK,SSP果D,
唔使專登去火車站
返去沙田中心BEE BEE家食飯又方便~
行路去火車站都唔遠
都應該幾好既~
來緊幾WEEK都要去睇樓
3月頭就去睇埋金獅再決定,
但應該好大機會都係河畔
因為價錢,環境,屋入面,外面大家暫時都幾仲意
又翩新好,唔怕又要夾錢~HA~

心情大好啦~
之後返另一邊去IKEA食TEA先~
MY LOVE 肉丸,個汁冇得頂
好味道


仲食O左朱古力蛋糕,好甜~ 8蚊咋~


食完,BEE BEE食埋藥
就順便行埋IKEA~睇下傢具
今次睇細細件的~
見倒張SOFA好抵WOW
都好坐~



電視櫃細細個都幾好
其實我仲意後面個色多D,
買都唔會買白色~


D板都幾好,
因為如果我真係買河畔果度樓底高
可以整好幾塊板係上面放野,
D色又靚WOW~,自己DIY~


呢張桌子我SUPER仲意~
1290咋~
我睇中O左好耐LA~
有時有朋友來我家開以開大少少HAHA~
又易襯~BUT CHAIR就未必會買,
好似摺得既方便D~


仲見倒張床褥都幾舒服
又唔貴,可以THINK下= =+


希望順利啦,
順利的話,
好快BEE BEE就可能給我一個
DREAM "RILAKKUMA" HOME LA HAHA~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()