化妝我化得多,護膚又做足~
最重要的就係落妝,我發現我好多FD都好懶落
同埋好多人都落得唔夠乾淨
我個人用過好多好多好多隻牌子
所以知自己要D咩
先講下我皮膚係乾性~
而我化妝基本上比水淋都唔會化開的~
我手頭上現在有左起SKII,BIORE,BIORE EYE LIP,BIFESTA,BOOTS

先講下SKII~係人地送的SAMPLE,我極少用,
因為個人FEEL這乳狀的不太落倒我超強的防水眼妝~
我只會在查碎粉遮暇素面爬出門口先會用~
所以很少會用~

而BIORE 風呂果支係油!!!
超級強,其實同我以前用DHC同FANCL果支落妝油差唔幾
但價錢...冇得輸!!!!!
只係好多人都唔係好識用
其實雖然佢話可以濕住用,
但我個人比較習慣先用O左佢[乾用],再加水打圈[等佢乳化]再用水洗
超快落妝,係我好夜返屋企時,就會用呢支
我已經用O左就快十支以上了!!!!!!

再來就是BIORE 支EYE LIP!!
我相信超多人用過
其實呢支野未出之前我是在用SKII果支EYE LIP落妝的~
呢支野用之前要搖下佢,
跟住用係張厚綿度[I FEEL呢個油用厚好過薄]
放係眼妝度十幾秒,印幾下就CLEAR LAW!!!
價錢又係殺晒LA 100蚊都唔使有排用,每次都係用1片就落完1隻眼
又唔會好油,更冇起過油脂粒~
呢支我都用O左6,7支以上了~

另外BIFESTA果支落妝水
我多數用完BIORE支EYE LIP
之後一定會用呢支野~
呢個其實好好用I FEEL~
因為用完真係好保濕清爽~
但係用起上來超EASY,
我會選擇用薄的化妝綿X4
第一張輕抹眼部和眉位
第二張抹額頭
第三,四張各抹兩邊面~
咁就又水潤又乾淨
每一片都只要按一下落妝水就OK了
所以化妝綿用薄片就好好用了~
而且呢支野有另一種用途,我會用佢來作每日簡單洗化妝掃
之後1星期再用正常洗掃水大洗一次化妝掃
勁抵!!!一百都唔使LAW~
呢支我用O左5支以上吧~

最後就係BOOTS果支
係泰國PINIC時買的~
I FEEL最冇用=.=
冇化妝只查防晒時我就會用來抹~
因為不太喜歡GEL狀~


我的習慣<1>
其實好多數我即使用O左BIORE支EYE LIP +BIFESTA Q10 後

雖然好似好乾淨,不過我習慣會再洗一次~
我現在用緊KIEHL'S支洗面乳[上圖左2]
I FEEL 幾好KA,洗完後好滑同埋唔會乾~


我的習慣 <2>
再唔係我會在用完BIORE支EYE LIP +BIFESTA Q10 後
即時用清水洗一洗面,再來一個ION導出
多數都見倒個鼻會有D黃黃地的油~

跟住我就會超快地拿出我個Q10 PEELING消滅佢
就爬去用清水洗面,就會好CLEAN LA~


本身其實我係天生有斑和嚴重黑眼圈的人
我個人好懶,但護膚我早晚都做到好足,
有興趣我得閒可以開個日記打我個查野流程STEP
BUT大部份朋友聽完一定會講[你真係好Q煩查咁多野]
但想皮膚好真係要努力麻~
特別係成日化妝既人
不過我只係知道,
懶女人不會有好結果HAHAHA~~~~~~




arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()