close
昨晚早O左收工~發發帶我去MK SHOPPING
先去探BEE BEE 班
然之後就沖呀~~~~~~~~~~~~
去信和3/F的鬆弛熊之家~~~~~
超GOOD~~~~佢果度D野比起潮特同新之城果兩間都要平~~~~~
我就買~~~~~~~~~~~~
一堆HAAH~~[EE的SAMPLE,白熊,ESPRESSO餐巾除外~]↓



SUPER KAWAII~~小熊立體版梳~~~~~~~
太可愛了,還是我最愛的啡熊~
我是帶去新屋度先用= =+



再來是超"萌"的~~
有八支小叉子~~
 日本人是拿來做便當的~
而我就打算是用來做裝飾OR叉生果的HAHA~



呢件真係冇得頂,可惜只有白熊
賣光了啡熊~~~
我打算整小小野時用HAAH~
可以泡烏冬= =+整日式鍋吧~
還都是拿去新居用~~
質地超好,火燒都不會黑~也易潔
店長也很細心拍了片子 <--按來看~




買完後勁開心,去朗豪坊度換支ESTEE LAUDER既ANR SAMPLE
再來就上o左吉野家打邊爐
之後當然都係10點幾~就上樓上夾公仔= =+
我太強了一次就給我夾到了熊妹妹= =+
KAWAII~~~~~~~~~~~~~~~~
之後用票換了餐紙同貼紙
滿好的~也留來帶去新居HAHA~~~~~~~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()