連放2天假期,我係極度忙碌下渡過~
父親節非常感謝我爸爸,
媽媽同媽媽朋友幫我整屋鑽野抹屋~
真係辛苦了~
父親節都沒好好慶祝幫我做o左成日野
其實我有d過意唔去,感動~
但又有點不開心~
→→→→→→→→→→→→→→→→→→→→

好吧先講下其待意久的開箱!!

之前有我fb blog的都知我淘了個東西回來
非常感謝成哥幫我打走個木架~

登登登登~就係掛牆櫃子haha~
田園風櫃子~~~~~~
http://trade.taobao.com/trade/detail/tradeSnap.htm?tradeID=154330311285022

今天終於鑽了牆掛上去了,
好看嗎?我很喜歡的~
可是實物用料不算很好~
只是2百多元連運費已經超級化算了!!
還可以放滿多東西~^^~



另外的~還上了鐘了~
朋友跟我一起到筍崗買回來
終於看得見裝上的時侯了^^~
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/558560/category/%E5%A9%9A~%E6%BA%96%E5%82%99
田園風的巴黎鐵塔鐘我裝了去睡房門頂^^~
省位~~因為另一邊牆我要掛油畫的~



另一個雙面田園鐘也掛上了=.=
媽媽朋友話呢度超易鑽=.=空心的=.="""
喜歡嗎?放在這客廳跟飯廳都睇倒時間^^




影入去客廳↑
影出去飯廳↓



基本上差不多所有東西都鑽好
差幾個未整好明日再去整
他就是媽媽的朋友,超強勁的師傅!!
咩都識既@@

仲要父親節勁趕去食飯,
都幫我整好大部份的東西先走

仲要冇收錢.........
非常感謝~有點不好意思
還有的是今天其實屋宛是不準人鑽野的
星期日不準動工鑽野
我們是偷偷鑽的HAHAHA~~~
超大聲=.=好彩冇人投訴咋=.=""
睇返上面張圖那個門鎖都是媽媽朋友幫我地換的
大閘都換了,
還有小插曲呢,拆了大門鎖周圍搵,
點知大圍冇得買=.=
幸好爸爸同我出旺角配
但都很難才找到呢~
回去還要改少少位
好彩阿媽個FD夠強勁,
如果叫我地整果埋野
都唔知要幾多日先搞得掂....



其實我今日7點幾就起身,
9點幾就到新屋度整野
整野整到好似戰後咁,
整到6點幾做到趴下趴下
媽媽都倦死了
我把地都整理乾淨,窗台和窗也抹了一次
爸爸也和媽媽的朋友一起上好晒8條窗簾架
辛苦了各位~~~
大家都回家~



舊KEY不要了,新KEY已分了給BEE
金獅那張卡我已經拿了兩張
一張給了媽媽
媽媽說有空就幫我上去整野~
I LOVE U 媽媽AND 爸爸

我咁大個女都未試過做咁多野
仲要學識好多野~
最抵死既係我想講我今日開用KEY開門都學O左4個字==
成日分唔倒方向.......住樓D門好麻煩咁=.=
爸爸一定要我學識先比我入屋抹野///
同時我抹野抹到隻腳都可以整傷~
好痛>.<

打完呢篇我又要訓了~
明天還要繼續...........忙.....
朋友還未可以幫倒我住~
等我忙埋呢WEEK先可能很需要朋友幫忙~
明天我又一早起身出門了~
我想訓多一個鐘8點幾先起身
9點幾出門,再去大圍整野
爸爸放假又陪我去呢,感動~
明天仲要收洗衣機,裝洗衣機冷氣.....
6點還要去尖咀試婚紗呢~又見倒我的好友^^~
我會盡量整野整得乾淨D,
唔想整到成個傻婆咁去試婚紗
最少都化個妝吧>.<
今天都帶眼鏡冇化妝就要出門口了>.<~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()