想打呢篇好耐了~我的請帖面世了
派到七七八八時可以公開了~
本身想左好耐去邊印帖
其實大舞臺都有帖比我
不過只係我唔想用,
因為太核突了
跟住有次上大陸去立興度買WEDDING野時
無意中知道佢地有得印帖
咁就TRY 下LAW
反正就是一定比香港平很多
佢有好多樣版比我睇
我選了張好似HK要成十幾蚊張的帖
但係大陸印現在成本只要5.幾蚊
仲可以自己仲意點整都得
連信封都可以設計


未印前,佢會重覆又重覆咁EMAIL OR電話你溝通
下面果張係我張帖本身的初圖啦~
到出來了很不一樣



等很久了~我選擇自己上大陸拿,
如果你冇時間可以速遞返來,比多$50蚊就OK
我印左2百70張啦,仲印埋信封

連信封都玩燙粉紫,如果燙金會平D,
燙呢D每版版費要$150蚊


整整下我妹都比倒LOGO我
佢設針的,本身的LOGO可是彩色的
但彩色不能燙,會看不見
所以改了很多次啦~
我都滿意了~

我的帖主色可是深朱古力色
全張都燙了粉紫,很GRAND吧
因為我想切合我個場
THE GRAND STAGE
太喜歡了
原本我印紫色帖,全彩色,有相
現在都全改了,燙色可是要比全彩貴一倍呢
但一生只有一次,BEE BEE都仲意呢張
簡單得來帶點GRAND~朋友都很驚喜^^

入面左邊我整了地圖
看上邊最頂的初圖是彩色的
你比佢佢就會自己幫你勾線啊
跟住你可以打想加D咩係旁邊
多數都好似我地咁加入有咩車係附近會經過
我地都打左好多車係上面
方便D人知道點坐車返去^^~

另一邊就你打返自己想要的格式就可以
我呢種你見白色的地方是多一張卡紙造的,
很厚的丫,放在朱古力色的帖上很搶眼
但又不會看得很辛苦^^~

看合照~中間專登留個位印LOGO
沒相我也用THANK CARD放入去就好了
當然人人都拿不同,我不會3張都放入去啦~

之後加工了~
拿起火漆加熱,我未試過
SO試一粒睇下~

加熱到起泡不太好~,其實不用的~
第一次我唔知而已

看只用一粒是不夠啊~還是用2粒
3粒最美,但太厚了~

非常THX我的好友幫我做到反白眼
當然我都有幫手啊~
一直做了2百幾張一日KO佢~
看!BEE仔派的帖是B字的~

我派比朋友的是J字的啊
還加上絲帶子^^~
朋友們的我可是親手做晒的~
全都加了絲帶的啦^^~
很HAPPY的是大家收到都不太捨得拆=.=~
有d朋友都不認為係一張請帖
太多人係用金,粉,紅,d 普通色吧~
我比較special haha~

當然本身怕搞唔掂,
買定左貼紙
同埋比阿媽用~
無理由叫阿媽用火漆吧=.=~
所以只有朋友們的帖會有呢^^

順利地完成^^~
原來係大陸訂質素都好好~
立興果然有保証呢~


想睇更多即時更新?↓



 

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()