close


放左幾星期的CHANEL下篇終於都來了!
最近收到的東西可不少呢,
不禁來個小合照,
當然不是全部出場呢^^

你又知唔知下篇又有咩新品呢,快睇了= =+


感謝啊,呢次收到的更驚喜,
超美的chanel包裝丫!!!!!
你有看過嗎?
我還是第一次收到有包裝的啊!!!
must keep item!


先看袋子,

也有貼上那漂亮的山茶花裝飾,
之前買也有丫,不過是白色的
打開入面,
太太太讚了!!!

每件產品都包了chanel專用花纸跟絲帶,
朋友說好像只有Hayson Chanel專門店才有呢個服務呢!!
真不捨得拆開,
但不拆開我可是永遠都不知道入面是什麼呢~

三件產品不拆不拆還是要拆,
包裝暗花很高貴,而且完全沒有使用膠纸,
也能用絲帶包得緊緊呢!

先看看其中一份
又是Complete Correction Cream (CC cream)!

有睇上篇的就知道已收過了,
也介紹過,有興趣可以爬文
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/955191/index

另一份係新產品,大大的一盒,

一看就知道是蜜粉了,


這個也有10 PA+防曬,
外型我認為可是超級美啊

我之前頭幾曰推出時已去試過了,
當時只有白色可以試用,粉質超滑,
也有提亮效果,可是我更有興趣是粉紅色的,
對面青的我來說超想試呢!
果時要等一星期才可以試到,
不過想不到我未去專櫃試用前,
my best friend已送了給我了,
超thx
faat!! 我到現在還未用呢,
等我先把我快要用光的mac和jillstuart先開始用^^

最後一件要介紹啦!我已開始在用了!!
就是chanel

handcream~~~~

你有用過CHANEL HAND CREAM嗎?

用過後你也會迷上呢
這支HANDCREAM的SIZE也幾大支的
有75ML啊,滿抵用的


打開是密封的
第一次用可是要自己開封啊
很乾淨的感覺
 

chanel獨有的淡香味真係太吸引人了!!
查完即時feel隻手滑了,
手部的柔軟度也不錯,
質地也很細緻,
最強勁係呢支
handcream即使清水洗手
也能夠令皮膚鎖水充足,
不過並不會是油膩的滑!超愛啊!!
我做了小測試,直接係度POST埋吧

自我去完法國回來後,
個人就好乾
還在急救中,看來還要一段日子呢
手部之前乾到紅晒,可能係果度太凍了
回來也不見得好
一CHECK,OMG!!!!!!!!!!!!
看嚴重缺水,缺油,柔軟度也超差的


來來來先急救我的手手
用的份量跟那個圓點一樣就好了啊
看未查的時候,咁睇都睇倒D乾紋=.=

查完即時見倒冇咁乾了,
好像滑滑的HAHA~

再CHECK一CHECK,YEAH
水份一跳了好多級
水份充足,柔軟度也提升
油份補充返了
不過不用怕會很油,
因為摸上去是滑的那種
而不是肥膩啊

還有一個更強的試驗
就是拿隻手去用清水洗手加沖水
看看看!!!!
鎖水能力超級勁
水油平衡!!!!完全冇落返去負數WOW!!!!!

呢支HANDCREAM成為我的近期最愛啊~~~~

最後還有一些小贈品啊
每支都有5ML^^


還多加一支試用捷毛液^^
留來旅行用HAHA~


下篇要完結了,
來緊其實CHANEL文仲有一篇特別短篇
???限量物!!!!!!
不過又要等一下啊HAHA~
太多文堆積了~~
給我時間清一下吧^^




每天更新
有興趣可以加我啊^^↓



 

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()