YEAH!!我終於有時間打HONEYMOON文了
朋友們都叫我快D POST
但真的太太太多相了啊~
極長篇要來了^^
我很盡量地還原我做過咩,食過咩,行過咩....
GOGOGOGOGOGO



坐完十幾個鐘飛機,
PARIS時間25號5点幾早上就落機了!
 在機上吃了兩個飛機餐都麻麻啦,
食完又訓啦!
落機後真係好疑惑..
因為我地係見人地行我地又行
去邊拿行李都唔知啦~
我只好用我超差的英文問人=.="
還好最後都去倒行李果度
等呀等呀等,整左成個鐘先拿倒行李呢

同埋落機時我地嘩左一聲
使唔使咁凍呀。。。
0度==好彩我有帶羽绒!
如果唔係實冷死!!
跟住坐air france返巴黎市中心~~
air france好快到啦!
我係凱旋門落車,
€17一個人,
我地係凱旋門落車呢
天色還未很光啊
落左車拿左行李極凍,
但我同我老公就凍死都忍唔住即沖前影相啦!

我仲即帶埋耳罩

但都救唔倒我隻手
凍到硬晒,我記得呢日係1度啦

跟住我地行呀行呀行返入香榭麗舍大道
早上人不多啦,

我地邊行邊影HAHA~
天光了近睇真係好靚丫,狂影!!
影夠就揾酒店了,
我拿住地圖
很易找呢,就是LV那條路直入兩個街口而已
 LˊHotel de Ser,係四季酒店旁!
但去到酒店發生了小插曲呢!
我係門囗但不敢入去,
我去到才知佢係五星级酒店啦,

我以為去錯,另一門囗是後門,
最後硬住頭皮行入去問,
原來真係我地間酒店,很美!
也很fashion,但我地太早未拿得房,
那我地就放低行李四處走吧!
因為SUZAN早我一星期飛的
剛好我可以同佢一齊玩3日佢就回HK啦
但呢日要下午先找到她
那我地就唔理四圍亂行啦

先在香榭麗舍大道
路邊有好多報紙檔
不要心急,因為周圍都有,
而已呢度買貴D
我都係最後果日先買啦

路過M記,佢D餐好似好大份WOW
我地隨意找了一家店吃了個三文治,
滿不錯的啊,
不過法國吃東西的消費都幾高,
就咁叫兩杯野飲加兩個三文治就百幾蚊了!
吃飽飽就再出發,四圍行街麻!

行下行下都唔知自己行左邊KA
沿河邊行啦~
酒店行前幾條街就到了
看見鐵塔啊!!!!
遠看都很不錯了
其實行過去都唔遠

我大後天就會去影佢^^

遠影住一張先LA
影完又起行了
四圍其實都真係幾舒服
環境真係好靚

好休閒呢

行到倦了,坐下啦,
不過記得睇清楚張CHAIR乾唔乾淨
因為呢度去到邊都會見倒好多雀仔呢~~~

BEE BEE都話要坐陣先WOW
呢度真係好大,
行路真係可以行到好倦啦

不過坐夠我地又要起行了
其實自己去邊都未知KA
只係I FEEL唔睇地圖亂行
其實都幾好
不過呢度都幾易行,
好容易返倒香榭麗舍啦
行行下見倒小火車WOW
好似5歐羅坐一次
我當然冇興趣坐LA
反正我都在亂行

其實好多位都要邊行邊看啊
不然你會看少很多東西的

行下行下就見倒小皇宮啦

看!!不算很大啊

但都幾美的
其實入面係巴黎市立美術博物館
但我沒入去啊
去完呢度,跟住又轉入去D小街度
真係唔知自己去左邊啦
路過間SHOP見有野飲賣
即入去啦

真係行到好口乾啊
最上的那罐原來是減肥可樂來的
很美呀,我地買左飲左先知係咩來啦
下面那罐是我的
就是茶麻~
還有跟兩個紙杯比我地呢~貼心啊~
再行呀行呀行
行左去蒙田大道
又係名店林立
我未買到東西,
bee已係蒙田大道買了個lv了,
很快啦!
即返去酒店放底佢先
安全D麻~反正應該可以拿房了吧

返到酒店,店員服務很好
帶埋我地上房間
我們的房間要穿過兩道門的啊
先入第一道門
即看見第二道門
門邊有油畫啦~其實會有點點可怕
HAHA~太像真了

一入房右手邊就是WC了
先看看吧
很乾淨,設備都很清,
也很大~

可以淋浴和浸浴的

用品連BODY LOTION都有提供
不過我有帶,還是用自己的
因為呢度真係乾到爆呀
行入去了,行李也一早放好入房了
房間不算好大
但巴黎的ROOM SIZE都差不多了

有主題背景啦
同網上照片一樣啦~~

桌子上也提供了IPAD,
晚上可以使用,好彩我冇帶我果度來啦

另一邊幾個櫃
係衣櫃,水吧,夾萬果D LA

床邊已有時燈鍵,很方便~

來個主題牆CLOSE UP
坐一陣就又出去了
因為約了suzan一齊去玩啦!
先去了吃雪糕
好得意呢,見倒佢櫃入面SHOW出來的甜品

最後我吃了這個,
百幾蚊港紙一碟都OK呀
YUMMY~
食完起行啦~去邊呢
先經過一大段路

一直行就去到協和廣場,
當然可以坐車去都得啦
但是我地都係選擇行啦

MY FD^^ SUZAN
又係邊行邊影呢

天色開始黑了,我地又要行快D
佢帶我去了全球第一間開業的老店
~~coco
chanel
想去的認住佢啦
不過我地唔係呢個門口入
因為其實呢個唔係正門啦

轉右吧,一直行

行幾間鋪後就見倒CHANEL正門了
我咩都看了,袋子新款的都不合心水,
最後買了一個銀包,
一對耳環,兩條頸鏈啦!
只是這裡最SPECAIL就係個盒同其他分店的都不一樣
記住7點就CLOSE啊!!!
戰利品文之前已詳細分享了!
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/1080369/index

買完後又高速行回酒店放好戰利品,
 之後就出去dinner了!
去了一家位於香榭麗舍大道旁的week-end
cafe,
價錢不貴€22已經有包,
主菜和甜品了!東西也好吃!
免費的水記得同佢講TAP WATER啦
跟他講FREE WATER好像不會太明我地講咩呢
不然就比錢買啊

太暗了拍得不太好吧~
包包

主菜也來了

都是主菜

甜品
好正!!!!!
吃完就回酒店吧!
第二天要一早起來去outlet呢~~

DAY 1 END ^^~



每天更新
有興趣可以加我啊^^↓





 

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()